Wyprawa nad Ebro w Hiszpanii 19.08.2021

Po wielu latach marzeń wreszcie wybraliśmy się z kolegą rodzinnie nad wielką sumową rzekę w Hiszpanii - Ebro. Wybraliśmy polską bazę wędkarską niedaleko Tarragony. Po przespaniu nocy z samego rana wyruszyliśmy na wyprawę łodzią z naszym polskim przewodnikiem. Przewodnik okazał się bardzo pomocnym i życzliwym człowiekiem, dzięki niemu wiele się nauczyliśmy i pozostajemy w kontakcie do tej pory.

Czytaj dalej

Wyprawa na łowisko Oleśnikowa Dolina w woj. mazowieckim 17.07.2021

Wędkarstwo sumowe tak nas wciągnęło, że karpie odeszły na dalszy plan. Planowanie zaczynaliśmy już w styczniu aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Terminy też są ważne gdyż sum to specyficzna ryba i w polskich warunkach niestety ma swoje ulubione okresy brań. Jest to zdecydowanie lipiec. Szansa złapania suma jest od kwietnia do listopada ale to letnie miesiące dają najlepsze efekty. Ten rok jednak nie należy do udanych. W lipcu z reguły mamy już kilka albo kilkanaście sumów na koncie a w tym wygląda to mizernie. Pogoda nam nie dopisuje. Ktoś powie pewnie, że idziemy na łatwiznę jadąc na łowisko komercyjne a my się z nim zgodzimy. Owszem, wędkujemy sportowo i chcemy mieć jak najwięcej wrażeń z tego sportu a zarazem jesteśmy wygodni. Zawsze bierzemy domek na wyspie, do tego rozstawiamy namioty bo lubimy być blisko wody w nocy. Piękna okolica, dostatek ryb, warunki bytowe oraz sympatyczny właściciel wpływają na to, że chętnie tu wracamy. Do tego dochodzą nasze życiówki o których zaraz opowiemy.

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.