W celu zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy:
1. Zgłosić reklamację w jeden ze sposobów wskazanych w Regulaminie Sklepu. Formularz zgłoszenia reklamacyjnego
POBIERZ
2. Dołączyć kartę gwarancyjną (jeżeli została wydana wraz z towarem) oraz dowód zakupu.
3. Wysłać towar na adres: Wielka Ryba Piotr Zaręba, Pałacowa 23, Hala E, Box 23, 05-816 Michałowice-Wieś
4. Termin na rozpoznanie reklamacji liczony jest od dnia w którym reklamowany towar dotarł do siedziby Sprzedającego i wynosi 14 dni.
5. W przypadku, gdy reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta, reklamacje rozpoznaje producent. Termin na rozpatrzenie reklamacji może się wówczas wydłużyć. Powyższe nie narusza terminów ustawowych na rozpoznanie reklamacji przy sprzedaży konsumenckiej.
6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar niewadliwy jest niezwłocznie z powrotem wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą sklepu.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).