Najczęściej zadawane pytania | Wielkaryba
Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Realizujemy wszystkie zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone do godziny 13:00 z wybraną metodą płatności poprzez Cashbill oraz płatność za pobraniem wysyłane są tego samego dnia roboczego. Zamówienia z wybraną metodą płatności poprzez przelew na konto realizowane są po otrzymaniu płatności do godz. 13:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego, po godz. 13:00 następnego dnia roboczego.
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Tak wysyłamy przesyłki do krajów Unii Europejskiej. Proszę zapoznać się z kosztami wysyłki w sekcji: Dostawa
Czy można dokonać zakupu bez rejestracji na sklepie?
Można dokonać zakupu bez rejestracji na sklepie natomiast, jeśli Klient się zarejestruje i zaakceptuje nasz newsletter dostanie 20 Tokenów Wielka Ryba, za które będzie mógł później wybrać sobie nagrodę z sekcji: Nagrody
Czy po złożeniu zamówienia można je anulować albo zmienić?
Można dokonać zmiany zamówienia jeśli nie zostało już wysłane. Może to opóźnić wysyłkę do Klienta. Zamówienie można anulować do 14 dni od otrzymania zamówionego towaru.
Czy towar można odebrać osobiście?
Tak, można odebrać zamówienie osobiście po wcześniejszym umówieniu.
Czy można zapłacić gotówką za zamówiony towar?
Tak, w przypadku odbioru osobistego.
Czy produkt, który zamówiłem na pewno jest dostępny?
Jeśli produkt ma status dostępny to powinien znajdować się na naszym magazynie. Nie sprzedajemy produktów, których nie mamy na stanie magazynowym.
Czy można zamówić produkt telefonicznie?
Tak, prosimy o kontakt na nr. +48 730 099 099
Nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem, co robić?
Proszę sprawdzić skrzynkę pocztową, która została podana przy zamówieniu, aktualizujemy status zamówienia wysyłając powiadomienie na adres e-mail.
Jaki jest koszt przesyłki?
Aby sprawdzić koszty przesyłki prosimy zapoznać się z sekcją: Dostawa
Czy mogę liczyć na darmową wysyłkę?
W przypadku zamówień powyżej 300 zł wysyłka jest darmowa.
Czy dostanę numer przesyłki?
Tak, numer przesyłki wysyłany jest w powiadomieniu e-mail po wysłaniu przesyłki.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Prosimy zapoznać się z sekcją: Reklamacje, zwroty
Czy moje dane osobowe albo numer karty kredytowej są bezpieczne?
Tak, sklep ma wprowadzoną politykę bezpieczeństwa, a zbiór danych jest zgłoszony do GIODO. Sklep nie przechowuje danych kart kredytowych Klientów, one trafiają tylko do pośrednika płatności a w tym wypadku - Cashbill.
Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.